Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zapiski dot. pielęgnacji włosów. Odcinek czwarty- 25.11.-08.12.

 25.11.
przed myciem:
mycie: szampon Schauma baby + Barwa naturalna, szampon ze skrzypem polnym
odżywka/maska: odżywka Alterra pszenica&morela
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak.

27.11.
przed myciem:
mycie: szampon na kwiatowym propolisie
odżywka/maska: odżywka na kwiatowym propolisie
po myciu: spray Gliss Kur, oil nutrive
czy byłam zadowolona z efektu?

28.11.
przed myciem: skalp- Khadi amla, długość - Bath&Body Works- olejek lawenda&rumianek
mycie:szampon synesis- 7 ziół + szampon na miodowym propolisie
odżywka/maska - odzywka na miodowym propolisie
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

30.11.
przed myciem:
mycie: Eco Hysteria, szampon objętość xxl
odżywka/maska:Eco Hysteria, odżywka ultra gładkość
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?tak. Włosy uniesione u nasady i wygładzone na końcach.

1.12
przed myciem:
mycie:Alberto, szampon malinowy
odżywka/maska:Frtucits, odżywka objętość 48 H
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?Tak

2.12.
przed myciem:
mycie:szampon na miodowym propolisie
odżywka/maska - odzywka na miodowym propolisie
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

4.12.
przed myciem:Alterra, olejek brzoza&pomarańcza
mycie: Alverde, szampon z amarantusem
odżywka/maska -Balea, odżywka glatt&glatz
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?Tak, bardzo.

06.12.
przed myciem:
mycie: Alverde, szampon z amarantusem
odżywka/maska:Eco Hysteria, odżywka ultra gładkość
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?tak

08.12.
przed myciem: Synesis, olejek słodka babeczka
mycie: tołpa, szampon oczyszczający
odżywka/maska: Alterra, odżywka pszenica&morela
po myciu:L'oreal, eliksir odżywczy
czy byłam zadowolona z efektu? Nie, same produkty lubię, ale w tym połączeniu mi nie służą







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...