Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

Zużycia lipcowe część druga

Jak zawsze z mega opóźnieniem ;)

11.Joanna naturia, odżywka bez spłukiwania- nieco rzadka, ale to jej jedyny minus. Byłam zadowolona z działania, zapachu i ceny. Kupię ponownie.
12.Herbapol Capitavit- jeden z lepszych produktów pomagających zmniejszyć wypadanie włosów. Minusem jest, że nie za fajnie się go nakłada i przydaje się strzykawka. Kupię ponownie.
13.Palmer's, nawilżający olejek do ciała- do włosów się nie nadaje przez zawartość olejku z krokosza bawarskiego. Zużyłam głównie jako dodatek do kąpieli. Raczej ne kupię ponownie, wolę wypróbować coś nowego.
14.Balea, szampon dodający objętości z kolagenem- nieco unosił włosy, ale nie aż tak jak jak np szampon Jason thin to thick czy szampon Yves Rocher z malwą. Nie kupię ponownie.
15.La Petit Marseillais, kremoży żel pod prysznic i do kąpieli o zapachu kwiatu wiśni- gdzie to nawilżenie i odżywienie? Ale kupię ponownie ze względu na zapach.
16.Farmona saponics- wolę gęstsze produkty, do tego aplikacja była męcząca. Ale wszystko mogłabym przeżyć gdybym widziała większe efekty. Nie kupię ponownie.
17.Isana, odżywka z olejkiem babassu
18.Sensation, maska - fajny skład(masło karite, ekstrakty owocowe) za niewygórowaną cenę (ok 3 euro) Inne 3 wersje tego produktu także lubię. A ten na pewno kupię ponownie.
19.Organic people, pasta do zębów zoom x3 white- kolejna z testowanych past bez fluoru, polecam, dla mnie zęby są dużo bardziej domyte niż po marketowych pastach, które się pienią i robią niewiele poza tym. Kupię ponownie.
20.Loton, maska do włosów- z działania byłam zadowolona, jednak nie wiedzieć czemu mało chętnie po nią sięgałam, może dlatego że opakpowanie i zapach są zbyt zwyczajne? Ale i tak kupię ponownie.

21.Instituto espanol, płyn do kąpieli- duży dodatek gliceryny. Fajny jako kosmetyk pod prysznic, do kąpieli już niekoniecznie bo miał bardzo ulotny zapach. Nie kupię ponownie.
22.Tołpa, płyn micelarny do mycia twarzy- jako produkt do demakijażu- niekoniecznie, jako produkt do porannego przemycia twarzy- bardzo dobry. Nie wiem czy kupię ponownie.
23.Lady Speed Stick, dezodorant żelowy- to moja ulubiona forma dezodorantu, moim zdaniem lepsza od kulek, sztyftów, o sprayach nie wspomnę, Kupię ponownie.
24.Noni Care, pomadka z noni i papają- dobry produkt z bogatym składem i przyjemnym zapachem. O niebo lepszy od carmexu czy masełek nivea. Sprawdziła się i latem i zimą. Kupiłąbym ponownie gdybym wiedziała gdzie.
25.Tisane, balsam do ust- brakowało mi w nim lepszego zapachu, ale poza tym bardzo go polubiłam za dobre nawilżenie i natłuszczenie. Podobno wersja w słoiczku jest dużo lepsza, ale jako fanka sztyftów wolę ponownie kupić tę wersję gdy będzie nadchodzić zima.

5 komentarzy:

  1. kuszą mnie produkty La Petit Marseillais, szkoda, że u ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzil to za wiele powiedziane, ale nie sprawdzaja sie obietnice producenta. Zel jak zel;)

      Usuń
    2. Za to lubie ich miodowa serie do wlosow.

      Usuń
  2. Szkoda, że LPM wypadło dobrze u Ciebie jedynie pod względem zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie odżywki z Isany się kompletnie nie sprawdzają, strasznie plączą mi włosy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...