Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Ubraniowo

Weekend zakupów z Elle i InStyle:

Torebka Aldo 199 zł (-20%)



Kozaki Venezia 599 zł (-20%)


Kapcie Cubus 59,90 (-30%)


Spodnie dresowe Cubus 79,90 (-30%) Wzięłam dwie pary. Polecam te spodnie osobom, które jak ja szukają czegoś pomiędzy legginsami a spodniami dresowymi, nie są tak cienkie jak legginsy ani tak luźnawe jak to często spodnie dresowe (nigdy nie mogę zresztą pojąć poglądu, że spodnie luźne=spodnie wygodne, dla mnie jest zupełnie odwrotnie)


spodnie do spania Cubus 69,90  (-30%)


T-shirty Cubus 29,90 zł każdy (-30%)


Szlafrok Cubus 129 zł (-30&)

Torebka Cubus 79 zł (-30%)


Kolczyki Cubus obie pary po 39,99 zł (-30%)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I oczywiście zamiast pójść do Reserved czy innego sklepu oferującego zniżki tego dnia zajrzałam do h&m, a potem już zamykali centrun handlowe ;)


Bluzka h&m 59,90


Szal h&m 29,90


H&m, ocieplacze 19,90 i zakolanówki 39,90 zł


Biżuteria h&m


Kosmetyki h&m (polecam cukrowy peeling- używa się go na ciepło, więc jest idealny na zimne jesienne wieczory)


Ciąg dalszy nastąpi, zapraszam :)

17 komentarzy:

  1. Wow naprawdę zaszalałaś! Wszystkie rzeczy mi się bardzo podobają ale biżuteria z h&M szczególnie podbiła moje serce :)

    http://miss-cosmo15.blogspot.com
    Zapraszam do obserwowania i odwiedzania, jeżeli masz czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zachciało mi się czegoś kolczastego- tylko sama nie wiem do czego to będę nosić.

      Usuń
  2. świetne zakupy, torebka i biżuteria bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza torba i kapciuchy są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę bardzo udane zakupy :)
    PS. Bardzo fajny blog :)
    Dodaje do ulubionych i zapraszam do mnie :)
    Poczytaj, skomentuj, polub ZAPRASZAM :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. kredka jest miękka żadnej krzywdy nam nie zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoooo matko ale tego! Poducha i 2 pierwsze koszule mogłyby u mnie zagościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy widze bardzo udane mi najbardziej przypadł do gustu szal z H&M i torebka Aldo cudo. Obserwuje i zapraszam do mnie szminko-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. smiecie, smiecie smiecie, bla bla bla bla

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...