Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2013

Zakupy z drogerii DM - Balea, Alverde, Saloos

Zapłon to ja mam wyjątkowo wczesny ;)
Zakupy zostały zrobione pod koniec Grudnia. Pojechać gdzieś gdzie są dostępne drogerie DM i nie wejść? O nie!

Zależało mi głównie na dokupieniu wycofywanego olejku z porzeczką oraz żelu i balsamu o zapachu figi i czekolady.


    *żapas żeli figa&czekolada zrobiony :)
    *żel czekoladowy- jeszcze nie wypróbowany
    *żel wiśnia&migdał- na początku uważałam ten zapach za taki sobie, ale im dłużej go używałam tym bardziej mi się podobał


   *olejek z paczulą i porzeczką także upolowany
   *dokupiłam także jeden olejek z różą- lubię go używać do włosów, jako dodatek do kąpieli, jako dodatek do maseczek
   *olejek Vanille Chai- spodziewałam się lepszego zapachu, nie jest jakiś zły, ale moje wyobrażenia były zupełnie inne; ale za to ma porządny skład, na pewno będzie dobry do kąpieli i nawilżania ciała


     *szampony i odżywki z serii Balea professional, ostatnim razem kupowałam kosmetyki z różnymi roślinnymi dodatkami, teraz chciałam sprawdzić jak sprawdzą się takie; rano nie zawsze chcę się za długo trzymać cokolwiek na włosach i produkty tego typu sprawdzają się bardziej niż te bogate w olejki i ekstrakty, które są świetne ale potrzebują chwili na zadziałanie


    *odżywek i szamponów ciąg dalszy


   *szampon wiśniowo-jaśminowy dodający objętości
   *odżywka z amarantusem - ma dużo gliceryny, więc sądzę że moje włosy ją polubią
   *maska balea z figą i perłami


     *pianki i szampony, seria trend it up czeka w kolekcje, aktualnie testuję tę 'zwykłą'


  *mleczko do ciała z olejkiem migdałowym

  *żel-krem pod prysznic z olejkiem macadamia i masłem karite

  *malinowe masło do ciała (żałuję, że nie było jakiegoś mydła w płynie lub żelu o tym zapachu)


    *masło i olejek saloos- niedawno mi się skończyły i kupiłam ponownie

   *korektor Alverde, niestety nie ten który miałam kupić, bo wzięłam w kredce zamiast w słoiczku:/

 

28 komentarzy:

  1. ślinka mi cieknie na widok tych perełek!!!! gdzie znalazłaś dm? w Niemczech?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Czechach, nie wiem czemu o tym zapomniałam napisać:P

      Usuń
  2. oo jaaaa, ile żeli <3
    daj proszę znac, czy maska jest lepsza od odzywki figa z perłami, bo jest moim ulubieńcem ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę miałam na włosach 2 razy, maskę raz.
      Maska wydaje mi się lepsza, ale nie wiem czy to nie dlatego, że po prostu była trzymana dłużej.

      Maska jest rzadka, coś takiego jak ta jajeczna z apteczki babuni.

      Skład jest mocno podobny do odżywki:
      AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · DICAPRYLYL ETHER · ISOPROPYL PALMITATE · PARFUM · PANTHENOL · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · SODIUM BENZOATE · ISOPROPYL ALCOHOL · POTASSIUM SORBATE · NIACINAMIDE · CITRIC ACID · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · GLYCERIN · FICUS CARICA FRUIT EXTRACT · HYDROLYZED PEARL · MARIS SAL · TOCOPHEROL · PHENOXYETHANOL.

      Moje włosy lubią jednak bogatsze produkty, te znowu są dobre jak chce się położyć na włosy coś na szybko.

      Usuń
  3. ciekawią mnie te firmy, muszę coś chyba na allegro zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Figa&czekolada - uwielbiam ten żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, stąd zapasy. Ciekawa jestem też następnych limitowanych edycji żeli.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakbym miała blisko kupowałbym po trochu, a tak się wpada w szał ciał:P

      Usuń
  6. ale się obkupiłaś, daj kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zapasu żeli z figą i czekoladą. Uwielbiam też serię do włosów z amarantusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że w Styczniu postanowiłam dokończyć parę różnych opakowań tego i owego to sobie odżywka czeka:( Ale od Lutego włączam ją na stałe do pielęgnacji.

      Usuń
  8. Świetne zakupy! Muszę się też przejść do DM-u po olejki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz weszły jakieś nowe w ogóle.
      http://www.dm.de/cms/servlet/segment/de_homepage/alverde_home/alverde_produkte/koerperpflege/produkte_koerperreinigung_jedehaut/4944/alverde-koerperpflege-mamaglueck-koerperoel-wilde-malve.html
      ten bym chciała dostać w swoje ręce

      Usuń
  9. oj bardzo zazdroszczę:) czekam na recenzje szamponów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś będą, ale dopiero pod koniec opakowań jak dobrze je poznam.
      Teraz skończyłam szampon Balea z melisą i od będzie pierwszy w kolejności do recenzji z rzeczy z dm.

      Usuń
  10. Szalona;D ale ja bym zrobiła to samo jak bym miała okazję;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz zaleję się łzami, wszyscy kuszą tymi kosmetykami, a ja nie mam gdzie ich kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie są zakupy a raczej napad na DM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spore zapasy :-) też ostatnio takie zrobiłam, ale czuję, że wkrótce znowu będę musiała pojechać do Czech:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupki, też się wybieram i już się nie mogę doczekać!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...