Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

Zapiski dot. pielęgnacji włosów. Odcinek trzeci- 04.11. - 24.11.

 Tym razem zapiski z trzech tygodni, następny wpis będzie już spisem dwutygodniowym.

05.11.
przed myciem:
mycie:Eco Hysteria, szampon objętość xxl
odżywka/maska:Eco Hysteria, odzywka super blask
po myciu:Gliss Kur, spray 7 olejów
czy byłam zadowolona z efektu?tak

 6.11
przed myciem:
mycie:szampon Frucis citrusmint
odżywka/maska:Balea, odżywka z proteinami zbożowymi
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Nie do końca, szampon podrażnił moją skórę głowy

8.11
przed myciem: Cien, masło do ciała mango
mycie:Lavera, szampon mango
odżywka/maska:odżywka Balea mango
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Niezbyt, muszę wypróbować tę odżywkę i szampon oddzielnie

10.11.
 przed myciem:
mycie:Barwa, szampon czarna rzepa
odżywka/maska:Alterra, odżywka morela&pszenica
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?tak, bardzo

12.11
przed myciem:
mycie:Schauma, szampon dla dzieci
odżywka/maska:Alverde, odżywka do włosów blond
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

14.11.
przed myciem:
mycie: Planeta Organica, szampon tybetański
odżywka/maska: Eco Hysteria, odżywka ultra gładkość
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu?tak

15.11.
przed myciem:
mycie: Eco Hysteria, szampon dodający objętości
odżywka/maska: Eco Hysteria, odżywka mega blask
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak

17.11.
przed myciem:
mycie: Barwa Naturalna, szampon z czarną czepą
odżywka/maska: Alterra, odżywka pszenica&morela
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak

18.11.
przed myciem:
mycie: Barwa Naturalna, szampon z czarną czepą
odżywka/maska: Alterra, odżywka pszenica&morela
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak

20.11.
 przed myciem: Cien, masło do ciała z mango
mycie: Fructis, szampon citrus mint fresh
odżywka/maska: Receptury babuszki Agafii, maska jajeczna
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Częściowo, końcówki włosów były suche, reszta- w porządku

22.11.
przed myciem: Bath&Body Works, olejek lawenda i rumianek, na skalp - Khadi-Amla
mycie: Eco Hysteria, szampon dodający objętości
odżywka/maska: Eco Hysteria, odżywka mega blask
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak, w przyszłości zaopatrze się także w odżywkę dodającą objętości

23.11
przed myciem:
mycie: Pat&Rub, szampon regeneracja
odżywka/maska: Alterra, odżywka pszenica&morela
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? Tak, włosy oczyszczone, o zwiększonej objętości, gładkie i przyjemne w dotyku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...