Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Zapiski dot. pielęgnacji włosów. Odcinek siódmy- 10.02- 23.02.

10.02.
przed myciem:
mycie:Eco Hysteria, szampon objętość xxl
odżywka/maska: Alverde, odżywka z amarantusem
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

12.02.
przed myciem:
mycie: Timotei, szamon do włosów brązowych z henną
odżywka/maska: Garnier Fructis, odżywka lśniące i gładkie
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

14.02.
przed myciem: Green Pharmacy, eliksir przeciw wypadaniu + Alverde olejek z porzeczką
mycie: Barwa Naturalna, szampon z rzepą
odżywka/maska:Sensations, maska z aloesem i papają
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak! Nie ma to jak porządne oczyszczenie ziołowym szamponem, a potem maska z aloesem.
Szampon z rzepą został moim ulubieńcem jeżeli chodzi o produkty BN, przebił szampon z pokrzywą, skrzypem i inne.

16.02.
przed myciem:
mycie:GlissKur, szampon milion gloss
odżywka/maska: odżywka Timotei, precious oils
po myciu: GlissKur, olejek million gloss
czy byłam zadowolona z efektu? o tak i nie, włosy były przyjemne w dotyku i błyszczące, ale niestety niektóre kosmetyki odstawały. A do tego włosy szybko się przetłuściły.

18.02.

przed myciem:
mycie:Manufaktura, szampon różany
odżywka/maska: Alvede, odżywka z amarantusem
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak

20.02.
przed myciem:
mycie: Biotique, szampon stymulujący wzrost włosów
odżywka/maska:Lovea, odżywka z masełm shea
po myciu:
czy byłam zadowolona z efektu? tak


21.02.
przed myciem:
mycie:Manufaktura, szampon różany
odżywka/maska: Alvede, odżywka z amarantusem
po myciu: olejek L'oreal eliksir odżywczy
czy byłam zadowolona z efektu? w miarę tak


22.02.
przed myciem:Green Pharmacy, eliksir ziołowy przeciw wypadaniu- na skalp, Alterra olejek brzoza i pomarańcza- na mycie
mycie:Alberto, balsam malinowy
odżywka/maska:Alterra, odżywka morela i pszenica
po myciu: Marion, balsam wygładzający z aloesem
czy byłam zadowolona z efektu? na początku tak, niestety następnego dnia włosy były zbyt suche mniej więcej od połowy długości




1 komentarz:

  1. Fajnie jest sporządzać taki dzienniczek, to może być bardzo przydatne w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...